ჰაერში


ჰაერში ვარ გამოკიდებული და ძალიან არ ვიცი რა ვქნა.
ან ამდენი წელი რისთვის ვისწავლე ან ამ მაგისტრატურის ფული რაში ვხარჯე რაში ვუხადე, ან მე რას დავკარგე ამდენი დრო ან არ ვიცი უკვე.
და თან ამ ყველაფერს ბოლოს რო გეუბნებიან ეგაა ყველაზე საშინელი რამ.
რაც ვიცი იმაზე მუშაობის უფლება არ მაქვს.
მე რაც მინდოდა იდეაში კიარადა სანამ ჩავაბარებდი საერთოდ, არ ვთვლი რომ მე იმდენი ვიცი სწავლის გასაგრძელებლად წავიდე სადმე……..
ან რომ გავაგრძელო, მერე რა?
მომენტ მინდა, მაინტერესებს იდეაში მაგრამ……

ამას ასე არ უნდა ვწერდე, ყველას შეუძლია შემოვიდეს და წაიკითხოს მაგრამ უკვე ეგეც კი მკიდია ისე ცუდად ვარ…

ჩამცხეთ ტაფა

Leave a Reply

