როცა შემოდგომა მოვა


როცა შეცივდებათ ხეებს,
მოწყინდებათ ერთფეროვნება
გადაწყვეტენ გამართონ კარნავალი
და
დაპატიჟონ
წითელი
ყვითელი
და
მწვანე.
მერე შემოდგომაც მოვა
ჩემი საღი აზრები სადღაც მოუსავლეთში გადაიხვეწებიან
ადგილს დაუთმობენ სპონტანური გადაწყვეტილებების პერწკლებს
მე წავა და მეორე მე მოვა.
ჰაერში თავგადასავლების და მოგზაურობის სუნი დადგება
და
აუტანლად მომინდება წასვლა შორს, უკანმოუხედავად,
ოღონდ მზე ათბობდეს
ყურში ხმელი ფოთლის შრიალი ისმოდეს
სიარულისას
ჰაერი იყოს მზისფერი
დედამიწა გამძღარი და მსუყე
ჩიტები ჭიკჭიკებდნენ ზარმაცად
და მიფრინავდნენ სხვა სამშობლოში გუნდებად
დავბრუნდებითო- იბარებდნენ.

ხოდა, უბრალოდ, იმის თქმა მინდოდა რომ რა ჭირს ამ ამინდს, გაზაფხულზე ყინავდა, ზაფხულში გრილოდა, აწი შემოდგომაა და შხაპუნა წვიმა მოდის.
არ ვთამაშობ მე ასე!
დამიბრუნეთ ჩემი შემოდგომა!
კომენტარის დატოვება

