მე ვხედავ მზეს, ვხედავ თქო!



შეუძლებელია, მზეს არ ხედავდე, როცა მზისფერი თმები გაქვს.
მე მიყვარს მზე, მზეზე წოლა და სხეულში მზის ენერგიების შეგროვება.
ადამიანების ენერგიების შეგროვებაც მიყვარს.
შემგროვებელი ვარ ზოგადად.

  1. ჩემი მარშუტკის მარშუტი ისეა დაგეგმილი, რომ ყოველდილა მთელი 20 წუთი მზეზე ვითბობ ცხვირს, ფანჯრის შუშის მიღმა, ამიტომ დღეში მინიმუმ ერთი სასიამოვნო და მზიანი ამბავი ხდება ჩემთან.
  2. ცოფის აცრის მერე დღეს პირველად დავლიე ლუდი, მნია-მნია, მეგობარი ვნახე და გავრარაცნაირადმხიარულხასიათდი.
  3. და იმ კაბაში ჩავეტიე, შემოდგომაზე რომ ვიყიდე, არადა ერთი ტვეა ტვინს ვწამლავ, გავსუქდი დავმრგვალდი თქო.
  4. აქ კიდევ უნდა წერებულიყო რაღაც მაგრამ ისეთი ცივი ტონით დახვდნენ ჩემს ზარს რომ არაფერიც არ წერია.
Leave a Reply

