ბჟტ


  • გუშინ კიდევ ერთხელ შემახსენეს რომ ქართველს არ ვგევარ
  • რომ სხვანაირი ვარ
  • რომ არასტანდარტული ვარ

მერე რა, რომ ხუმრობით
მერე რა, რომ სულაც არ უნდოდა და არ უფიქრია რომ.. არა, ვიტყუები, არ მწყენია, უბრალოდ ისა… ხო, ვიცი რომ არ ვარ სტანდარტული მაგრამ ისა… ნუთუ ასეთი აუცილებელია ამისთვის ხაზის გასმა?

განსაკუთრებით მაშინ, როცა მთელი ძალით ვცდილობ, ვიყო სტანდარტული. (ხო, ხო, ხანდახან მეც ვცდილობ მოვერგო გარემოს და არა პირიქით).

დღეს ოთხ მაღაზიაში ოთხი ნაჭერი ნაპოლეონი ვიყიდე, გუშინს აქეთ ვოცნებობდი. ოთხივე გამხმარი და უგემური…

ალუჩაც ვიყიდე, 3/4 ტყემლები ყრია,
ალუჩას აყალბებენ, ფაქტიურად

როგორ მინდა, დავაყენო იმ მაღაზიის მენეჯერები, შევაზილო სახეში ეს ნამცხვრები, მერე დავსხა და ეს “ალუჩა” ვაჭამო

ბევრი რამე მინდა მე

ალბათ

ემოციების მკვლელობაზე რომ იჭერდნენ, მე ალბათ სამუდამო მექნებოდა მისჯილი
ხოდა
რადგან არ იჭერენ
აღსდგნენ ჩემი ემოციები, მოიმარჯვეს ნერვები და შემომიტიეს
იხუვლეს დილეგებიდან
ქვესკნელებიდან
და
რასაც აქამდე ვასულერთებდი
ყველაფერმა ერთბაშად შემომიტია

ძრწოდეთ და გეშინოდეთ

გავემოციურდი

კომენტარის დატოვება

