დღეს მოდაშია


დღეს მოდაშია ფოტოგრაფობა

და

“ლაშქრობებში სიარული”.

სადაც გაიხედავ, ყველა ან სარკულ ციფრულს დაათრევს (ჩემი ჩათვლით)

ან

კარავ-და-ჩანთა-მოკიდებული სადღაც მიემგზავრება, საბოდიალოდ.

(თან გზადაგზა წუწუნებენ).

“წყალნი წავლენ და წამოვლენ, ქვიშანი დარჩებიანო”

ანდაზა რომაა, გახსოვთ, ხომ?

ხოდა

გაივლის თვეები, ლაშქრობები, ერთი, ორი, სამი…

და მთელი ამ მოდას აყოლილი ადამიანებიდან

კანტიკუნტად დარჩებიან მხოლოდ ისინი, ვისაც მოდის იქით, უბრალოდ, ზურგჩანთამოკიდებულებს,

ტყეში, მინდორში, ბლახებში, მთაში და ბარში ხეტიალიც უყვართ.

ლაშქრობებში სიარული ერთს გაუვლის, ორს, მაგრამ ის მესამე დარჩება, მერე ის მესამე მეოთხეს და მეექვსეს წამოიყვანს  და მერე სულ ჩვენ ვიქნებით, მობოდიალეები…

  • და მე ხანდახან ძალიან მრცხვენია, რომ არ გამიარა, რომ ისევ აქტიურად დავდივარ და ალბათ ცხოვრების ბოლომდე ვივლი.
  • ხანდახან იმისაც მრცხვენია, რომ რაც თავი მახსოვს ჩემზე პატარებთან ბევრად უფრო მეხალისება ურთიერთობა, ვიდრე ჩემხელებთან ან ჩემზე დიდებთან.
  • კიდევ იმისი მრცხვენოდა ხოლმე ადრე, რომ ჩემს ნათქვამებზე ეცინებოდათ მაშინ, როცა სრულიად სერიოზულად ვიძახდი რაღაცეებს.

არადა, მორცხვობა აღარაა მოდაში.

ახლა წითელი თმაა მოდაში, ყოველი მეშვიდე გოგო წითლად იღებავს თავს და მე ვუყურებ და ვხვდები, რომ მიხარია, რომ მარტო მე აღარ ვარ “თავცეცხლა”. მერე რა, რომ წლებთან ერთად გაუვლით და როგორი სევდიანიც არ უნდა იყოს, ისევ გაყავისფრდებიან, “დადინჯდებიან” და რუტინულ ცხოვრებას დაიწყებენ.

შეგიმჩნევიათ რა სევდიანად მთავრდება პეპი გრძელიწინდა, ან პიტერ პენი?

არა?

კარგი.

მე გოგო ვარ,

მმართველი პლანეტა- მთვარე

და

ხანდახან, ეს სრულიად საკმარისია იმისათვის, რომ

ზოგჯერ, სრულიად ემოციურად,

მსგავსი პოსტები “გამოვაცხო”.

One thought on “დღეს მოდაშია

კომენტარის დატოვება

